نوای دل
نوای دل
از هردری سخنی

.:: نکاتی برای خریداری گوشی اصل نوکیا ::.

در اینجا قصد داریم به شما چندین نکته بسیار مهم را آموزش بدهیم که هنگام خرید گوشی های نوکیا باید به آنها توجه کنید تا از اصل بودن گوشی مطمئن شوید . نکاتی که ممکن است در صورت رعایت نکردن آنها بعد ها پشیمان شوید !

 

مواردی که در هنگام خرید گوشی های نوکیای اصل باید توجه کرد :

1- بر روی جعبه هر گوشی نام کشور سازنده نوشته شده است . دقت کنید ساخت کشور فنلاند باشد .

2- با زدن کد #06#* شماره سریال گوشی را نگاه کنید تا رقم هفتم و هشتم آن صفر باشد .

3- کد #0000#* را بزنید و مطمئن شوید ورژن گوشی بالای 4 است .

 

.:: حل مشکل ریست شدن گاه بیگاه گوشی های سونی اریکسون ::.

در صورتی که شما نیز از یکی از مدل های گوشی های سونی اریکسون استفاده می کنید ، شاید به مشکل آزار دهنده ای که هر از چند گاهی پیش می آید برخورد کرده باشید . به این شکل که به هنگام باز کردن یک عکس یا فایل صوتی و استفاده از گزینه های مرتبط ، گوشی شما خاموش و روشن ( ریست ) می شود . ممکن است فکر کنید گوشی ویروسی شده یا حتی دچار مشکلات جدی تری شده . اما این مشکل از یک دلیل خیلی ساده نشأت می گیرد ! در این ترفند قصد داریم این موضوع را برای شما بازگو کنیم .

 

راه حل رفع این مشکل بسیار ساده است !

در 99% این موارد ، مشکل فوق به دلیل استفاده از یک تم Theme غیر استاندارد برای گوشی است که امروزه به سادگی می توان این تم ها را ساخت . کافیست تمی که در حالت انتخاب دارید را تغییر داده و از یک تم استاندارد یا در حالت بهتر تم پیش فرض گوشی را استفاده کنید .

 

.:: روش انتقال اعتبار سیم کارت ایرانسل ، به یک سیم کارت دیگر ایرانسل ::.

با توجه به طرح های مختلف و مخفی ایرانسل و کد های متنوع آن ، حتماً تا به حال به این موضوع فکر می کردید که آیا راهی برای انتقال اعتبار از یک سیم کارت ایرانسل به سیم کارت دیگر ایرانسل وجود دارد ؟

 

با روشی که امروز قصد معرفی آن را داریم قادرید تا تنها با ارسال یک پیام کوتاه ، مقدار اعتبار دلخواه خود را به سیم کارت ایرانسل دیگری انتقال دهید !

 

تصور کنید اعتبار سیم کارت اعتباری تان رو به پایان است و نیاز به شارژ سیم کارت دارید ، در حالی که دسترسی به کارت شارژ نیز ندارید . در چنین مواقعی بهترین گزینه انتقال اعتبار دلخواه از سیم کارت دوست تان به سیم کارت شما است . کافی است با وی تماس بگیرید تا اعتبار دلخواه خود را برای تان ارسال کند …

 

برای این منظور کافی است ابتدا با سیم کارتی که قصد دارید تا از آن اعتبار بگیرید یک پیام کوتاه به صورت زیر و به شماره 1112 ارسال کنید .

 

شماره سیم کارت مقصد : مبلغ مورد نظر به ریال

 

به عنوان مثال فرض کنید قصد داریم تا از سیم کارتی به شماره فرضی 09351111111 به شماره 09352222222 ، مبلغ 1000 تومان اعتبار انتقال دهیم .

 

بدین منظور کافی است از سیم کارت اول یک پیام کوتاه به شماره 1112 ارسال کنید که در متن آن ابتدا شماره سیم کارت مقصد را نوشته و سپس علامت دو نقطه گذاشته و سپس مبلغ مورد نظر را به ریال وارد کنید .

 

پس از انجام عمل فوق و ارسال متن پیام به شماره 1112 ، به صورت اتوماتیک برای هر دو سیم کارت یک پیام کوتاه با مضمون انتقال موفقیت آمیز اعتبار ارسال خواهد شد .

 

لازم به ذکر است حداقل مبلغ برای انتقال اعتبار 100 تومان می باشد و بابت انتقال مبلغ 50 تومان کارمزد از سیم کارت مبداء کسر خواهد شد .

 

با توجه به ترفند فوق از این پس بیشتر مراقبت سیم کارت های اعتباری ایرانسل خود باشید و از در اختیار گذاشتن تلفن همراه خود به افراد ناشناس خودداری کنید چرا که تنها چند ثانیه کافی است تا وی اعتبار سیم کارت شما را به سیم کارت دیگری منتقل نماید .






نوشته شدهیک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, توسط داود خودسیانی
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




onLoad and onUnload Example